2019 Fietsweekend

26 augustus 2019 - Nederland, Nederland

23 Augustus
Trein naar Den Haag, op mijn gemakje door het centrum naar Scheveningen gefietst. Onderweg genoten van de mooie architectuur, zowel oud als nieuw. Door de duinen richting Zandvoort en het fietspad op en neer gevolgd. Bij Katwijk eventjes een kleine appel pauze genomen. Het duin gebied is prachtig. De campings bij de kust waren allen tokvol, dus het binnenland ingereden en terecht gekomen bij kampeerboerderij Blauhek Spaarnwoude. Hier mijn tentje voor de nacht opgezet, onder het toeziend oog van de camping buren. Wat gegeten en mijn slaapzak opgezocht.

2019 Den Haag - Zandvoort

24 augustus
Lekker vroeg wakker en alles ingepakt. Helaas was mijn tent aan de binnen en buitenkant kleddernat, nat moeten inpakken. Opweg door binnenland van Noord en Zuid Holland richting Brabant. Door de slechte en onvolledige fietsbordjes verdwaalt in Haarlemmerliede, waarbij schiphol van alle kanten gezien. Wel een prachtig landelijk gebied, jammer van het geweld van de vliegtuigen. Het landelijk gebied heeft weinig campings, de meeste waren dan ook vol. Uiteindelijk op camping Boerderij Rustdam Zoeterwoude, mijn tentje voor de nacht opgezet en lekker eten klaargemaakt. Gezellig gekletst met mijn camping buurtjes, vroeg mijn slaapzak ingedoken voor een verdiende nachtrust.

2019 Haarlemmerliede - Zoetemeer

2019 Tentje op camping

25 Augustus
Zeer vroeg wakker en alles ingepakt, gelukkig was de tent niet super vochtig. Was zo vroeg op de fiets dat de zon nog aan het opkomen was, wat sfeervolle beelden opleverde. Ook rondom Zoetermeer wat problemen om de route bordjes te vinden, was niet geheel duidelijk dus ben ik gaan rijden op wit/rode fiets verkeersborden, gaat dus ook prima. Dwars door Rotterdam gereden en de waterbus naar Dordrecht genomen, lekker genoten van de koelte van het water. Van Dordrecht richting Breda gefietst, onderweg een verdiende lunch genomen. Het was zeer warm op de laatste kilometers huiswaarts, na dit lang weekend fietsen.

Zoetemeer - Breda