2020 Corona jaar / Corona year

25 oktober 2020 - Breda, Nederland

Het jaar 2020, lockdowns, mondkapjes, anderhalve meter regel, complottheorieën, angst ..

The year 2020, lockdowns, masks, a meter and a half rule, conspiracy theories, fear....

2020 Coronajaar

Comic = Snoopy I am afraid of Corona / Than take a Heineken

Voor mij geen vakantie dit jaar, het zekere voor het onzekere nemen. Jaartje thuis blijven en mezelf vermaken geen probleem. Dagje relaxen op het rustige strand van Neeltje Jans, was alles voor 2020.

No vacation for me this year, to be on the safe side. Staying at home for a year and enjoying myself is no problem. A day relaxing on the quiet beach of Neeltje Jans, was everything for 2020

2020 Coronajaar

Al met al is 2020 een jaar om snel te vergeten.

All in all, 2020 is a year to forget

Laten we hopen dat het komend jaar, 2021, een jaar wordt vrij van het coronavirus en het leven weer begint te normaliseren, met vakantie tripjes en reisverhalen.

Tot dan in 2021, groet 😎

Let's hope that next year, 2021, will be a year free from the corona virus and life will start to normalize again, with vacation trips and travelogues.