2019 NS IJsselroute Zutphen - Olst

21 april 2019 - Nederland, Nederland

19 April Zutphen - Deventer.

Lekker vroeg de trein in, richting Zutphen. Het rugzakkarretje loopt redelijk tot nu toe. Bij de Kribbe, thee met appelgebak, even de voetjes rust geven. Toch last van linkerknie, ik kan het er niet uit lopen .. Stadscamping in Deventer gehaald, tentje opgezet voor de nacht. Al het gespot moois en leuke de gesprekken overdenken.

20 April Deventer - Olst

Lekker vroeg , na koffie en broodje, alles ingeladen op de rugzakkar en met pontje over naar Deventer om te beginnen aan de route naar Olst. Onderweg heel veel natuurschoon gezien en lekker geluncht, tosti kaas met gedroogde tomaatjes, bij Hotel Gaia, tevens mijn voetjes rust gegeven. Dit is de dag van de blaren. Maar we gaan door tot Olst. De route ietswat anders gelopen via lange afstand markering. Onderweg door het bos, twee reeën op de foto gezet. Helemaal tevreden op de trein terug gestapt.

2019 Wandelroute Zutphen -Olst2019 Wandelroute Zutphen -Olst, de IJssel2019 Wandelroute Zutphen -Olst, voetpadbloempje ipv muurbloempje2019 Wandelroute Zutphen -Olst Hotel Gaia